ლეკიშვილი
gegma
ბიოლოგია სსსმ მოსწავლე
მულტიდისციპლინური გუნდის დასკვნა
ომარ ძიგუას ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა ბუნებისმეტყველებაში
ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლის ომარ ძიგუას სასწავლო პროგრამა
საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებელი: ნონა გორგაძე
როგორ გამოვიყენოთ ეროვნული სასწავლო გეგმა და გრიფირებული სახელმძღვანელოები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების განათლებისთვის
gegma
ბიოლოგია სსსმ მოსწავლე
მულტიდისციპლინური გუნდის დასკვნა
ომარ ძიგუას ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა ბუნებისმეტყველებაში
ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლის ომარ ძიგუას სასწავლო პროგრამა
საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებელი: ნონა გორგაძე
individualuri saswavlo
gegmis komponentebi
|
Ddamxmare kiTxvebi
|
Sefaseba
|
Zlieri mxareebi
|
risi gakeTeba SeuZlia
moswavles?
ra ainteresebs?
raSia moswavle yvelaze
warmatebuli?
(aRwereT dawvrilebiT da
zustad)
|
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებით ნიმუშიდან
გადაწერა, კითხულობს დამარცვლით თუმცა უჭირს აზრის გადმოცემა.
აინტერესებს საინფორმაციო ტექნოლოგიები, იჩენს ინტერესს
ტექსტის აკრეფისას.
|
P
problemuri sferoebi
|
ra problemebi uCndeba
moswavles yvelaze metad?
rodis iCens problemebi
Tavs?
( aRwereT dawvrilebiT
da zustad)
|
ოჯახური პრობლემები ომარისათვის არის ერთერთი დაუძლეველი.
ხშირად აცდენს, არ ასრულებს საშინაო დავალებას.
|
mizezebi
|
Tqveni azriT ra iwvevs
problemebs swavlis procesSi?
|
ოჯახური მდგომარეობა. ომარს როგორც მისი მეურვე ამბობს
ხანგრძლივად უწევდა სკოლის გაცდენა, როს გამოც მან არ იცოდა ანბანი, ოცის ფარგლებში
მიმატება გამოკლება
|
saWiroebebi
|
ra sWirdeba moswavles
imisaTvis, rom ukeT gamoavlinos sakuTari SesaZleblobebi?
ra SeiZleba gakeTdes
imisTvis rom moswavlem ukeTesad igrZnos Tavi skolaSi, TanaklaselebTan da
maswavleblebTan?
|
ომარს სწირდება მუდმივი კონტროლი დავალების შესრულების
პროცესში, მკაფიო და მარტივი ენით ინსტრუქციების მიცემა, მხოლოდ საკლასო დავალებებია
მისტვის ძირითადად ცოდნის მიმცემი, უწირს
სასინაო დავალების შესრულება, ვერ გრძნობს პასუხისმგებლობას.
ამხანაგებთან
არ აქვს ცუდი ურთიერთობა, მე ხსირად ვიყენებ ომარის კომპიუტერულ უნარჩვევას სხვა
ამხანაგების დასახმარებლად და ისინიც აფასებან ომარის თანადგომას, და ომარსაც საჭიროებისამებრ
უდგიან გვერდში.
|
wliuri mizani
|
risi miRweva gvinda
saswavlo wlis ganmavlobaSi?
|
საბუნებისმეტყველო საგანის სწავლება დაიწყეს წელს,
თავიდან ვფიქრობდი რომ ომარს როგორმე დავაძლევინებდი მინიმალურ სტანდარტს, მაგრამ
მისთვის როგორც დავინახე რთული აღმოჩნდა . ამიტომ ნოემბრის თვიდან დავიწყე მასთან
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით მუშაობა.
·
წლის განმავლობაში ჩენი მიზანია ომარმა ფიზიკური,
ქიმიური და ბიოლოგიური მოვლენები განასხვავოს
ერთმანეთისაგან და მარტივი ენით შეძლოს მათი დახასიათება.
·
შეძლოს
ფიზიკური სიდიდეების დასახელება, მათი ასოითი აღნიშვნა.
·
შეძლოს
ჩაატაროს მარტივი ექსპერიმენტები .
·
შეძლოს
მარტივი ქიმიური რეაქციის აღწერა
·
შეძლოს დაახასიათოს ცხოველთა და მცენარეთა სასიცოცხლო ციკლი და დაასაბუთოს
გამრავლების ბიოლოგიური მნიშვნელობა.
·
დაახასიათოს ცოცხალი სამყაროს მრავალფეროვნება, გამოიყენოს კლასიფიკაციის პრინციპი
|
Mmoklevadiani mizani
|
risi miRweva gvinda
sawyis, meorad da Semdeg etapze wliuri miznis misaRwevad?
|
მაჟამად გავდივართ ფიზიკის ნაწილს. ჩემი მიზანია ომარმა
დამოუკიდებლად შეძლოს დაასახელოს რამდენიმე ფიზიკური მოვლენა. ჩაატაროს მარტივი ექსპერიმენტი
მაგ. დიფუზია სითხეებში, საღებავის მარცვალი სველ ქაღალდზე მოხვედრისას როგორ შეერევა
სითხის მოლეკულებს და ქაღალდის შეფერვას გამოიწვევს.
ფიზიკური სიდიდეების, მასა, ძალა, წნევა, მოცულობა
დასახელება და გამოსახვა ასოითი აღნიშვნით.
|
როგორ გამოვიყენოთ ეროვნული სასწავლო გეგმა და გრიფირებული სახელმძღვანელოები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების განათლებისთვის
2 comments:
მომეწონა
მომეწონა
Post a Comment