სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე

ლეკიშვილი
gegma

ბიოლოგია სსსმ მოსწავლე

მულტიდისციპლინური გუნდის დასკვნა
 ომარ ძიგუას ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა ბუნებისმეტყველებაში

ხაშურის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტეზრის საჯარო სკოლის მე-7 კლასის მოსწავლის ომარ ძიგუას სასწავლო პროგრამა
საბუნებისმეტყველო საგნების მასწავლებელი: ნონა გორგაძე

individualuri saswavlo gegmis komponentebi

Ddamxmare kiTxvebi

Sefaseba


Zlieri mxareebi


risi gakeTeba SeuZlia moswavles?
ra ainteresebs?
raSia moswavle yvelaze warmatebuli?
(aRwereT dawvrilebiT da zustad)
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებით ნიმუშიდან გადაწერა, კითხულობს დამარცვლით თუმცა უჭირს აზრის გადმოცემა.
აინტერესებს საინფორმაციო ტექნოლოგიები, იჩენს ინტერესს ტექსტის აკრეფისას.

P


problemuri sferoebi




ra problemebi uCndeba moswavles yvelaze metad?
rodis iCens problemebi Tavs?
( aRwereT dawvrilebiT da zustad)
ოჯახური პრობლემები ომარისათვის არის ერთერთი დაუძლეველი. ხშირად აცდენს, არ ასრულებს საშინაო დავალებას.

mizezebi

Tqveni azriT ra iwvevs problemebs swavlis procesSi?




ოჯახური მდგომარეობა. ომარს როგორც მისი მეურვე ამბობს ხანგრძლივად უწევდა სკოლის გაცდენა, როს გამოც მან არ იცოდა ანბანი, ოცის ფარგლებში მიმატება გამოკლება


saWiroebebi






ra sWirdeba moswavles imisaTvis, rom ukeT gamoavlinos sakuTari SesaZleblobebi?
ra SeiZleba gakeTdes imisTvis rom moswavlem ukeTesad igrZnos Tavi skolaSi, TanaklaselebTan da maswavleblebTan?
ომარს სწირდება მუდმივი კონტროლი დავალების შესრულების პროცესში, მკაფიო და მარტივი ენით ინსტრუქციების მიცემა, მხოლოდ საკლასო დავალებებია მისტვის ძირითადად ცოდნის მიმცემი,  უწირს სასინაო დავალების შესრულება, ვერ გრძნობს პასუხისმგებლობას.
 ამხანაგებთან არ აქვს ცუდი ურთიერთობა, მე ხსირად ვიყენებ ომარის კომპიუტერულ უნარჩვევას სხვა ამხანაგების დასახმარებლად და ისინიც აფასებან ომარის თანადგომას, და ომარსაც საჭიროებისამებრ უდგიან გვერდში.

wliuri mizani





risi miRweva gvinda saswavlo wlis ganmavlobaSi?
საბუნებისმეტყველო საგანის სწავლება დაიწყეს წელს, თავიდან ვფიქრობდი რომ ომარს როგორმე დავაძლევინებდი მინიმალურ სტანდარტს, მაგრამ მისთვის როგორც დავინახე რთული აღმოჩნდა . ამიტომ ნოემბრის თვიდან დავიწყე მასთან ინდივიდუალური სასწავლო გეგმით მუშაობა.
·         წლის განმავლობაში ჩენი მიზანია ომარმა ფიზიკური, ქიმიური და ბიოლოგიური  მოვლენები განასხვავოს ერთმანეთისაგან და მარტივი ენით შეძლოს მათი დახასიათება.
·         შეძლოს ფიზიკური სიდიდეების დასახელება, მათი ასოითი აღნიშვნა.
·         შეძლოს ჩაატაროს მარტივი ექსპერიმენტები .
·         შეძლოს მარტივი ქიმიური რეაქციის აღწერა
·         შეძლოს დაახასიათოს  ცხოველთა და მცენარეთა სასიცოცხლო ციკლი და დაასაბუთოს გამრავლების ბიოლოგიური მნიშვნელობა.
·         აახასიათოს ცოცხალი სამყაროს მრავალფეროვნება, გამოიყენოს  კლასიფიკაციის პრინციპი







Mmoklevadiani mizani



risi miRweva gvinda sawyis, meorad da Semdeg etapze wliuri miznis misaRwevad?





მაჟამად გავდივართ ფიზიკის ნაწილს. ჩემი მიზანია ომარმა დამოუკიდებლად შეძლოს დაასახელოს რამდენიმე ფიზიკური მოვლენა. ჩაატაროს მარტივი ექსპერიმენტი მაგ. დიფუზია სითხეებში, საღებავის მარცვალი სველ ქაღალდზე მოხვედრისას როგორ შეერევა სითხის მოლეკულებს და ქაღალდის შეფერვას გამოიწვევს.
ფიზიკური სიდიდეების, მასა, ძალა, წნევა, მოცულობა დასახელება და გამოსახვა ასოითი აღნიშვნით.




როგორ გამოვიყენოთ ეროვნული სასწავლო გეგმა და გრიფირებული სახელმძღვანელოები სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების განათლებისთვის

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ირინა ღუღუნაძე said...

მომეწონა

ირინა ღუღუნაძე said...

მომეწონა

Post a Comment